سوالات متداول

حساب کاربری

  1. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

    پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
    برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@matris.co.ir ایمیل بزنید.
    اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

  2. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "پیگیری سفارش" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

  1. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

كليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شركت ماتريس می باشد. © ماتريس 1402