سایت در حال بروزرسانی است. تا اطلاع ثانوی از نسخه قدیم استفاده کنید.

قوانین فروشگاه اینترنتی ماتریس

ثبت‌نام کاربران در فروشگاه اینترنتی ماتریس به منزله آگاهی آن‌ها از شرایط و قوانین و نحوه خدمات‌دهی بوده و کاربران موظف به رعایت این قوانین و سرویس‌ها می‌باشند. یادآور می‌شویم که کلیه قوانین و مراحل خدمات بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است. ماتریس برای برقراری ارتباط با کاربران خود از تلفن‌ها یا آدرس پست الکترونیکی که کاربران ثبت کرده‌اند بهره می‌برد و تمام ارتباطات از طریق تلفن‌ها یا آدرس پست الکترونیک‌های رسمی شرکت ماتریس انجام می‌گیرد. اگر کاربران مایل به دریافت پیامک‌ها یا ایمیل‌های اعلان موجودی جدید یا تخفیف‌ها نباشند می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید درسایت ماتریس ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و مرکز خرید آنلاین ماتریس هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید.

ثبت سفارش و خریدهای عمده باید طبق هماهنگی قبلی با شرکت ماتریس انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آن‌ها بر عهده شرکت ماتریس است.

دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید.

سبد خرید

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

ارسال سفارش

مشتریان عزیز دقت فرمایند تمامی کالاها بیمه می‌گردند و در هنگام دریافت بسته‌ها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش و یا ضربه و آسیب به کالا از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و از دریافت کالا خودداری نمایید و بلافاصله با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.

چنانچه کالای خریداری‌شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی مرکز خرید آنلاین، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد برگشت داده می‌شود.

بسته‌بندی و ارسال سفارش‌های شهرستان از طریق شرکت چاپار انجام می‌گیرد و هزینه سفارش بالای 5 میلیون تومان رایگان است. بدیهی است کالا در همان روز کاری یا در روز کاری بعد به چاپار تحویل داده و ارسال می‌شود.

مشتریان تهرانی سفارش خود را از طریق سفیر ماتریس تحویل می‌گیرند.

کاربر گرامی؛ تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت ماتریس است.

پرداخت هزینه

دریافت مبلغ سفارش‌های ثبت‌شده از طریق پرداخت آنلاین صورت می‌پذیرد.

رویه‌های بازگرداندن کالا

ثبت درخواست استرداد کالا در قسمت پیگیری سفارش/ درخواست مرجوعی انجام می‌گیرد.

شرکت ماتریس بمنظور رضایت مندی مشتریان در خصوص دریافت مطلوب و فاقد عیب و ایراد کالای خریداری شده، ۷ روز فرصت برای بازگرداندن کالا، در صورت دارا بودن یکی از شرایط زیر در نظر گرفته است :

اگر کالای خریداری شده، دارای ایراد سخت افزاری باشد.
ایراد سخت افزاری کالا، باید به تایید کارشناسان شرکت ماتریس برسد. در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر و بدون ایراد تشخیص داده شود به مشتری عودت داده می‌شود.

اگر مشخصات کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج بر روی جعبه اصلی و یا وب سایت شرکت ماتریس مغایرت داشته باشد.
وجود مغایرت، باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق ایمیل SERVICES@MATRIS.CO.IR و یا مراجعه حضوری به واحد خدمات پس از فروش ماتریس اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد. هرگونه تغییر، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه ۱: استفاده از سرویس ۷ روز بازگشت، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در جعبه اصلی و بهمراه کلیه ملحقات آن بازگردانده شود. (وجود هر گونه برچسب و نوشتن توضیحات بر روی جعبه کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد)

توجه ۲: پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان شرکت ماتریس، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر و بدون ایراد تشخیص داده شود، کالا به مشتری عودت داده می‌شود.